Monday 14 November 2011

KERJA OH KERJA..TUGAS TETAP TUGAS..

SALAM....

kemana saya selama ini???sudah lama aku tidak update blog ini...saya tidak pergi kemana-mana..cuma ada tugas yang aku perlu laksanakan...demi UiTM...aku rela berkorban....pengorbanan itu adalah penting tau..bak kata P Ramlee dlm lagunya...BERKORBAN APA SAJA..HARTA ATAUPUN NYAWA..hehee..

sekarang sibuk sebagai Pembantu Minggu Destini Siswa..saya bukan untuk saja-saja..tetapi demi anak2 melayu yang ingin mengejar kejayaan di institut yang bermakna ini..aku sanggup..untuk membantu mahasiswa ke arah yang mencetus revolusi dalam setiap aspek..tidak boleh ke arah itu..kita pergi ke arah lain..fikirkan cara untuk selesai masalah..bukan fikir untuk masalah...saya berhenti setakat ini dulu..saya mau tido dah..hehe...tunggu kesinambungan ini dari semasa ke semasa...

No comments:

Post a Comment